Mottó

2012. március 11., vasárnap

Míves szappantartókat kaptam :)

Nagy örömömre nemrégen kaptam két csodaszép szappantartót Julcsitól, békéscsabai fazekas, keramikus kedves ismerősömtől. Csodamód bánik az agyaggal, tervezem, hogy lesz tőle majd  étkészletem, szilkém, alma-, pite- és pecsenyesütőm, kávéskészletem, kerámia lábosom, fazekam...és hogy merjek nagyot is álmodni (mert azt ugye szabad...), egy cserépkályhám is... :)
Érdemes szétnézni az oldalán, ha valaki igazi népművészeti étkészletekre, tálalókra, halászlé- és gulyáskészítő-, melegentartó-edényzetre, gyertyatartókra, hagymatartóra, kemencében is használható főző-párolóra, gyümölcsös tálra, rötykére, kancsóra, kerti faszenes sütő-főző alkalmatosságra, kuglófsütőre vagy akár egy míves és egyedi  teáskészletre vágyna...

Bármily furcsa is, Julcsival való ismeretségemet is a szappanoknak köszönhetem., egy szappanos fórumon ismerkedtünk meg, mivel ő is lelkes rajongója, készítője csodaszép szappa-noknak. Julcsi szappantartói nem csak nagyon szépek, egyediek, hanem nagyon praktikusak is. Picike lábakon állnak, így az aljukon lévő szép motívumú lukakon kifolyva nem áll meg alattuk a víz. Eddig egy egyszerű, íves fa szappantartót használtam, de  hiába fért el rajta több szappanom is, nem igazán volt praktikus, mert néha eláztak rajta... Aminek külön örültem, hogy ezeken a szép és egyedi  kerámia szappantartókon még az én csöppet bumszli szappankáim is kényelmesen elférnek...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ildiko! Erdekes bejegyzesek es szep szappanok, gratulälok! Ezutän majd többször benezek hozzäd.:)Ezek a szappantartok pedig tenyleg nagyon "mivesek".:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Judwil, nagyon örülök neki, jólesik ezt pont tőled, egyik példaképemtől hallani! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...